Søg i denne blog

Translate into English

tirsdag den 2. oktober 2012

Højhælede

Godaften!

Sidder lige og spiser sæsonens sidste portion jordbær, og mums de er lækre.
Så kiggede jeg lige på min afstemning ude i siden, selvom jeg har re-installeret afstemningen, men nye stemmer er kommet til!
Så tænkte jeg ville dele mine højhælede med jer.
Jeg har nogle gode sko, men også gamle og brugte jeg ikke synes er flotte mere, men jeg skriver ned undervejs!
Mine 2 ynglings til sidst! :-D


 Vagabond sko til 700,-
 Sko fra Tyrkiet til 250,-
 GAMLE OG BRUGTE! Eva sko til 300,-
Konfirmations sko fra Paw sko til 400,-  
 GAMLE! Kan ikke huske hvor fra, men 199,95 ,- 
 Føtex til 199,95 ,-
 GAMLE OG UBRUGTE!
 YNGLINGS no. 1 fra ALDO 500,-
YNGLINGS no. 2 Kan ikke huske! 179,95 ,-

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.