Søg i denne blog

Translate into English

mandag den 1. oktober 2012

Haul

Hey alle!!

Så har jeg fået taget billeder af noget af mit haul, men ikke alt.
(Hvis nogle skulle være i tvivl betyder haul: New in/ Nye ting)
Jeg har ikke fået alle ting med, da jeg tænker at nogle af tingene ikke skal deles herinde, og nej det er ikke sexuelle ting!
Der er også tænkt på stemmerne i forhold til hvad jeg skal skrive om, hvor der er blevet stemt på tøj. Kommer også snart med sko og accessories.


 Sort strik fra H&M
 80's o'clock fra Barcelone
 2 neglelakker: Babyblå og babylyserød fra Polen
 Roseøreringe fra Polen
 Armbånd med peacetegn fra Barcelona
 Ørevarmere fra Polen
 DKNY computer etui
 2 neglelakker: Lilla og klar fra Polen
Gummicover fra ebay
Glimmertrøje fra H&M

Lidt af mit haul, evt. mere i løbet af ugen!
- Mathilde



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.