Søg i denne blog

Translate into English

onsdag den 10. oktober 2012

Gel Nails

Onsdag...2 dage til eftårsferie, men syg.....
Ligger herhjemme og er syg og kedelig!
Vi behøver ikke snakke om hvad jeg fejler, kort sagt..Influenza.
Jeg har dog en god kur mod influenza..ChaiLatte uden sukker!:P
TO DO:


 Chai-Latte fra føtex til 18,95 ,-

 Mælkeskummer + Opvarmer mælken
 Theæg

 Færdig varm og skummet mælk

 1 stk. Chai-latte

Nu sidder jeg så at nyder en lækker chai-latte, men man keder sig mega meget. Am I right?
Så i dag, hvor jeg næsten er rask, tænkte jeg at jeg godt lige kunne lave mine negle, for det kan jeg jo godt lave i sengen;-)
You'll need:
 UV GEL + Pensel

 Tippers
 Nail cutter
 UV LAMP
 Glimmer neglelake


+ EN MASSE TÅLMODIGHED!!

Undskyld jeg ikke har skrevet, nu ved I hvorfor...SYG :-/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.